Contact - Lulleaux

Baby your touch is more than enough
宝贝 你的触碰已经远远不只是
To make me lose my mind,
让我意乱情迷
You got me so distracted thinking of you
想你时我完全无法集中精力做其他的事
Honey all the time
无时无刻不是甜言蜜语
And I need to feel your skin on mine
急切地想要感受到你肌肤的触感
We are just two of a kind
我们就是天生一对

Feel the beat of my heart
感受到我的心跳了吗
For some luck then some spark from a second
由于那么一丝缘分 瞬间擦出了火花
When we make contact boy
男孩 我们接触时
It's a chain reaction
发生了一个连锁反应
It's a physical chemical interaction
那是一个物理化学作用
When we combine feel the satisfaction
我们的结合所带来的满足
Deep inside my soul
震慑着我的灵魂深处
When we make contact boy
男孩 我们接触时
Feel the heat increase
空气在急剧升温
And the mind's racing
脉搏也在急速跳动
Got me weakening the knees
让我膝盖发软 站立不稳
And the urge gasting
欲望在喘息
I can barely breath
几乎无法呼吸
When you make contact with me
只是因为你的触碰
I can kiss you right there
我可以就在那里亲吻你
Lass in the slow
一点点辗转缠绵
We can take our time
让我们慢慢来
Tell me what you want boy
男孩 告诉我你想要什么
I'll do anything make you feel alright
我会为了你做任何事
And I need to feel your skin on mine
而我只需要感受到你肌肤的触感
We are just two of a kind
我们就是天生一对
Feel the beat of my heart
感受到我的心跳了吗
For some luck then some spark from a second
由于那么一丝缘分 瞬间擦出了火花
When we make contact boy
男孩 我们接触时
It's a chain reaction
发生了一个连锁反应
It's a physical chemical interaction
那是一个物理化学作用
When we combine feel the satisfaction
我们的结合所带来的满足
Deep inside my soul
震慑着我的灵魂深处
When we make contact boy
男孩 我们接触时
Feel the heat increase
空气在急剧升温
And the mind's racing
脉搏也在急速跳动
Got me weakening the knees
让我膝盖发软 站立不稳
And the urge gasting
欲望在喘息
I can barely breath
几乎无法呼吸
When you make contact with me
当你尽情地触碰我时
When we make contact
就让我们相互触碰
When we make contact boy
男孩 就让我们相互触碰
When we make contact
就让我们相互触碰
When we make contact boy
就让时间停留在你触碰我的那一刻
When we make contact boy
男孩 我们相互接触时
Its a chain reaction
那是一个连锁反应
Its a physical chemical interaction
那是一个物理化学作用
When we combine feel the satisfaction
我们的结合所带来的满足
Deep inside my soul
震慑着我的灵魂深处
When we make contact boy
男孩 我们触碰时
Feel the heat increase
空气在急剧升温
And the mind's racing
脉搏也在急速跳动
Got me weakening the knees
让我膝盖发软 站立不稳
And the urge gasting
欲望在喘息
I can barely breath
几乎无法呼吸
When you make contact with me
只是在你触碰我的那一刻


歌词来此网易云音乐

2018-07-26 15 117
 
评论(15)
热度(117)
© 花楚酒霖/Powered by LOFTER