Jupiter - Gallant

代入岁岁周,歌词大家品品()

Diamonds on a silver platter weren’t enough…
银盘上的钻石不足齿数
And you thought about those cigarettes you burned for love…
你回想那些那些抽过的以爱之名燃烧的烟头
So many others tried to crack your heart
有那么多的人尝试走进你的心
Weak defenses are the only things you’ve got
你毫无抵抗能力
And I was blaming you– an ego so inflated
我责怪你的自我膨胀
And red infatuation so strong
和自己对你的狂热痴恋
Decades overdue…
逾期数十年…
Regretting all the patience
为我先前静观其变的耐心而后悔
I’m sorry that I waited too long
我很抱歉,我一直在等你
Sorry that I waited too long
惋惜自己等候了那么久
Sorry that I waited too long
忏悔那么久的漫长等待
So if Jupiter is finally fading out this time
如果这一次木星最终归于沉寂
Let the fairy-tales we wrote about go black and white…
就让我们编写的谎言变成白纸黑字

2019-08-21 10 155
 
评论(10)
热度(155)
  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据
© 花楚酒霖/Powered by LOFTER