Crime - Grey、SKOTT

今天也在为周叶绝美爱情流泪(边哭边感慨边磨刀)


If nothing is for keeps, can I keep you just for a minute?

若尘世俱散 我是否能够和你相依相偎哪怕只有顷刻

I don't know what's real but I really wanna feel you now

孰真孰假 我已晕头转向 但此刻我只想感知你的存在

Get a little too close can I stop your heart for a moment?

贴近一点 气息清晰 我可以在你心尖停留哪怕瞬间么

If I don't even care, is that really such a crime?

若我无欲无求 那算是罪过么


2018-11-22 13 170
 
评论(13)
热度(170)
  1. 共2人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据
© 花楚酒霖/Powered by LOFTER